ΤΗΛ. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
  2810 228910

Συχνές Ερωτήσεις

1) Με ποιον τρόπο μπορώ να παραγγείλω από την εταιρεία σας;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

2) Με ποιον τρόπο μπορώ να παραγγείλω μέσω του ηλεκτρονικού σας καταστήματος;

1. Επιλέξτε τα προϊόντα και την ποσότητα που σας ενδιαφέρουν
2. Προσθέστε τα στο Καλάθι Αγορών
3. Ολοκληρώστε την παραγγελία σας ως επισκέπτης (χωρίς εγγραφή) ή δημιουργήστε Δωρεάν Λογαριασμό
4. Εισάγετε τα στοιχεία αποστολής της παραγγελίας σας.
5. Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε
6. Ελέγξτε τη παραγγελία σας και πατήστε «Ολοκλήρωση παραγγελίας»

Αν ακολουθήσατε σωστά την παραπάνω διαδικασία, θα δείτε το μήνυμα της επιτυχούς παραγγελίας και θα λάβετε email με την πλήρη παραγγελία σας και όλες τις λεπτομέρειές της στο email που δηλώσατε.

3) Με ποιον τρόπο μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
  • Αντικαταβολή
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
  • Πληρωμή μέσω Paypal
  • Πληρωμή στο κατάστημα μας
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με του τρόπους πληρωμής, θα βρείτε εδώ

4) Με ποιον τρόπο μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
  • Παραλαβή από το κατάστημα μας (Κατεχάκη 4, Τ.Κ. 71201, Ηράκλειο Κρήτης) ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
  • Μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ (Courier)
  • Μέσω μεταφορικής εταιρείας
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με του τρόπους αποστολής, θα βρείτε εδώ

5) Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, μέσα σε 14 ημερολογιακές μέρες από την ημερομηνία παραλαβής της.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές προϊόντων, θα βρείτε εδώ

6) Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, εφόσον το στάδιο στο οποίο βρίσκεται το επιτρέπει.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις ακυρώσεις παραγγελιών, θα βρείτε εδώ

7) Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε με εμάς τηλεφωνικά στο 2810 228910 ή μέσω email στο info@poulakakis.gr αναγράφοντάς τον αριθμό παραγγελίας & το ονοματεπώνυμό σας καθώς και το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.

8) Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που μόλις έβαλα;

Eαν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας και θέλετε να προσθέσετε κι άλλο ένα προϊόν θα πρέπει να ακολουθήσετε έναν από τους παρακάτω τρόπους προσθήκης:

- Πραγματοποιήστε 2η παραγγελία με το προϊόν που επιθυμείτε και στα σχόλια ζητήστε να γίνει ένωση των παραγγελιών αναγράφοντας τον αριθμό της προηγούμενης παραγγελίας

- Καλέστε μας στο 2810 228910, αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας καθώς και τον κωδικό του προϊόντος που θέλετε να προσθέσετε.

- Στείλτε μας email στο info@poulakakis.gr και αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας καθώς και τον κωδικό του προϊόντος που θέλετε να προσθέσετε.


9) Τι κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία που παρέλαβα;

Σε περίπτωση που λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε με εμάς τηλεφωνικά στο 2810 228910 ή μέσω email στο info@poulakakis.gr αναγράφοντάς μας τον αριθμό παραγγελίας & το ονοματεπώνυμό σας καθώς και το προϊόν που λείπει. Εφόσον είναι διαθέσιμο θα σας σταλεί χωρίς επιπλέον χρέωση αποστολής.

10) Με ποια εταιρεία Ταχυμεταφορών συνεργάζεστε;

Το κατάστημα μας συνεργάζεται με την ΕΛΤΑ Courier για την ασφαλή μεταφορά και παράδοση των παραγγελιών σας.

11) Συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α. στην τιμή που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Ο Φ.Π.Α των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην τελική αναγραφόμενη τιμή.

12) Υπάρχει κάποιο ελάχιστο όριο παραγγελίας;

Όχι δεν υπάρχει ελάχιστο κόστος παραγγελίας.